Ups I did it again :$

Srry för dålig uppdatering :(( men har lixom tänkt att det inte spelar nån roll om jag missar att blogga en dag och det har lixom blitt så i typ 3 dar eller vad d et nu blev.
Men kollade på bloggvarde på se och min blogg är värd

2 394 kr !! Haha ! Är det nån som vet om man kan sälja sin blogg eller nåt och få pengarna ? xDD Hehe, jag är i desperat behov av pengar x((



En lista om sånt du (kanske) inte visste om mig:


*Jag har skilda föräldrar

*Jag är ganska glömsk

*Jag är blond innerst inne

*Jag sitter framför datorn ganska för mycket...

*Jag är lite smått sms-beroende

*Jag vill ha min mobil NU!

*Jag är i desperat behov av pengar

*Jag vill tapetsera om i mitt rum

*Jag vil ha kortare hår

*Jag gillar inte Avril Lavigne lika mycket som jag gjorde för ett halvårsen....

Där hade ni lite... :)



////PUSS <3

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Godkväll <3

2011-01-23 @ 23:11:19
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0