Hej :))

Förlåtförlåtförlåååååt ♥

Har inte bloggat sen innan juul !!! OMG :||||
men jaja...
Jag har ett nyårslöfte och de är att blogg iprincip varje dag :D
Och den dan börjar idag ;)
Hoppas alla mår bra !! :))

Det gör jag iaf :)
Idag ska jag mamma ida o thomas åka in til stan och först lämna in min xperia :'( den funkar inte, asså den går inte att starta det blinkar bara en röd lampa när man försöker ;(( men lånar mammas gamla w890i ist.... :/ men jaja... Efter det så ska vi kole på prin caspian i 3D :D Fett najjs asså ;DD
Men vad ska alla andra göra idag då ?



///PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska på kalas hos farmor nu:-P

jag har sett den filmen kung. Caspian o skeppet gryningen, den ee jätte bra och spännande:-D<3

hehe, kan du tipsa om min blogg typ? För ingen besöker min:-P fler kollar nog din än min;-)hehe

jag kan tipsa om din?;-) hihi

www.isadora.bloggsida.se<3

2011-01-08 @ 15:55:18
Postat av: Anonym

Jag ska på kalas hos farmor nu:-P

jag har sett den filmen kung. Caspian o skeppet gryningen, den ee jätte bra och spännande:-D<3

hehe, kan du tipsa om min blogg typ? För ingen besöker min:-P fler kollar nog din än min;-)hehe

jag kan tipsa om din?;-) hihi

www.isadora.bloggsida.se<3

2011-01-08 @ 15:56:09
Postat av: Emilia

A, den var jätte brra :D:D

Klart jag kan ;))

Om du vill tipsa om min så är det klart att du får det :))

2011-01-08 @ 19:50:59
URL: http://emiliaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0