Har tråkigt.... -.-

Har tråkigt så tänkte att jag kunde ladda upp lite smågamla bilder :))

Inte så jätte gammal tog den igår men men..... ;)
Jag diggar grodor, inte så gammal denna heller :)
Första bilden på mig och våran hund som är typ ett eller nåt sånt nu när jag träffade henne första gången ♥
fin gammal bild på mig x))
Jag med massa valpar i knät x))
Sista bilden som jag tog på en häst som avlivades förra sommaren :'( Shit vad jag grät :(
Nyårs drinkarna från 2009 - 2010
Min lillebror är cool :DD
Sista bilden i detta inlägget!
Nu ska jag äta tårta :) ♥


///PUSS

Kommentarer
Postat av: hedda

coolast bilder ;D

diggar den på dej när du sitter i bilen x)

hahah!

JOEL=SÅÅÅÅÅÅ COOOOOOOOOOOOOL :DDDD

blev sugen på dom där drinkarna.... ;)

ysha (ja har ingen jäkla aning om hur de stavas xd) såååå söt är/var hon :'D <3

2011-02-26 @ 19:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0