-.-

Seriööst.... Varför måste man gå i skolan ??? Det är sååå tråkigt ! -.-' Men idag var det iaf första dan i skolan och får en läxa till imån.... Det är ju gött... Men som tur var är det ju en lätt sak ;))


Men jag ska införa den nya kategorin idag tror jag... :))
Det är.............. Dagens Outflit :))
Jag tror att den ska funka ;)

Den börjar imån eller nåt.... Hehe :)

Men nu har jag precis duschat och det var skööönt, fast varmvattnet tog slut i slutet och då gick det snabbt ;S Haha :))

Jag bara älskar Mockingbird med Eminem och Right Now (na na na) med Akon ♥
Kollar på "Konferansresan", fast det är slut nu :// hehe.
Vänner (eller Friends som serien heter på engelska) är bässt :) Min favorit i tjej"gänget" är Rachel (Jennifer Aniston) Och i kill"gänget" är det Joey (Matt LeBlanc). Och på tal om Jennifer Aniston så är hon på en film just nu på tven som heter "The break up". Tror inte jag sett denn innan, men för dom som undrar så är den på tv3 :)

Men ska kolla nu :)

NattiNatti
///PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0