Inget spc

Idag är absolut INGET hänt :'(
Trååååkigt!
Så jag har inget att blogga om men tänkte bara slänga in ett inlägg så jag har gjort det idag ;)
Men jag tycker att alla sak säga grattis till min lillebror Joel som fyller 2 år imån :D
Han är en av dom sötaste lillebröderna man kan ha! :P
Enligt mig iaf ;)
Men slänger in en alldeles nytagen bild på honm i slutet av inlägget sen :)
Men vad har ni gjort idag dåå???????? :)
Har ni sett nåt avsnitt av "Big Brother" än eller? :)
Det kan jag rekommendera att gör för att det är väldiigt braa!! :D
Men idag kommer Solsidan :D
YAAAY :D:D<3
Älskar deet :)
Imån är det skola igen och träning :D
Gött Gött :)
Går ni i någon/några sport(er) btw? :)
Själv går jag i fotboll och Ridning ;)
Jag, pappa, Anna och Ida tar privatlektioner på Saxhögen :D
Det är jätte bra där :)
Men det får räcka för nuu :)

PUSS
///emiliaborg
Bild på coolaste lillebroschan!! :D<3
Bild på coolaste storasyrran :)
Bild på coolaste mellansyrran :D






SYSKONEN (BORG) HEDLUND ÄR HELT ENKELT COOLAST!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0