Hej Hej Bloggen :D<3

Heeej alla söta bloggläsaree (och fula oxå såklart ;D):D<3
Vad har alla gjort idag dåååå?? :)
Själv har jag äntligen vart i skolaaan :D
Asså jag trodde aldrig att jag skulle säga/skriva att jag ÄNTLIGEN vart i skolan ;)
Men man ska aldrig säga aldrig :D<3
Men idag kom ialla fall Susanne MacFie på besök och berättade lite om sina böcker mm :)
Det var intresannt ;)
Sen så skulle vi skriva egna berättelser men först så skulle hela klassen komma på typ en sorts "tankekarta" tillsammans och den blev ju väldigt fin *host host*!!
Hon hade redan kommit på titeln så skulle vi komma på vad den skulle handla om! Det här skulle den handla om:
På liseberg så jobbade en städare i tonåren som städade i spegelhuset på kvällen.
Och en dam som heter Laura var av någon konstig anledning där då och får huvudet inkört i en spegel på en toalett som var inne i spegelhuset av en lisebergskanin (??) och dör! Sen är hon fast inne i spegeln som spöke lixom :O
Typ som svarta madamm alltså ;)
Lite random var den men men. Som Susanne MacFie sa, Det är bara fantasin som sätter gränser ;)
Men nu ska jag sluta bloggaa :)


PUSS
///emiliaborg :D

Kommentarer
Postat av: casper

Va de inte nått med nått spöke från ghasten också ;)

2011-02-25 @ 20:55:10
Postat av: Emilia

Kanske det var...... ;)

Men bytte vi inte ut den mot lisbergskaninen? ;)xD

2011-02-26 @ 09:59:35
URL: http://emiliaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0