Gomorrooon :)

Heej :D
Pappa väckte mig 20 över 8 idag!! -.-
Snaaark!! ;)
Men håller på att ladda in lite bilder till datorn så dom är la färdiga lagom tills jag har skrivit klart ;)
Men idag så ska min lillebror Joel ha typ kalas för han fyller 2 år på måndag :)
Det  ska bli kul :D
Ehmmm, just nu sitter jag och lyssnar på lite musiiik :P
Ni kan få lite låttips om ni vill:
Bruno Mars - Long Distance (finns tyvärr dock inte på spotify)
Total Eclips Of My Heart - Minnah Karlsson
She's Got Nothing On (but the radio) - Roxette
Oh My God - Le Kid
Angel - Akon
Hold My Hand - Michael Jackson duet with Akon
Engel - Rasmus Seebach
Like Suicide - Christian Walz

Där var några väldigt bra låtar :)
Jag skrev Bruno Mars först där uppe men låten heter Long Distance och Bruno Mars sjunger den ;)
Men nu har bilderna laddat klart :D


Jääääääätte fiin ;):D^^
Hedda flyyyyger fram ;)
Jag diggar min datoor :P



Det får räcka föör nuu ;)

PUSS
///emiliaborg

Kommentarer
Postat av: hääääädda

fiiiinast bildee! :D

hahaha! i'm flying on the footballs .... plaan (?!) :DD <3

ser ut som ja har dubbeelhaka på andra bild3n :$

fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! D':

2011-02-26 @ 19:11:06
Postat av: hääääädda

fiiiinast bildee! :D

hahaha! i'm flying on the footballs .... plaan (?!) :DD <3

ser ut som ja har dubbeelhaka på andra bild3n :$

fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! D':

2011-02-26 @ 19:12:06
Postat av: Emilia

HAHA!! MEN HEDDA DU ÄR JU HELT SJUK SÅÅ ;)

2011-03-04 @ 18:12:59
URL: http://emiliaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0