Hej Hej:)

Har tråkigt.... Har precis målat naglarna svarta, snart ska jag måla silver på nageltippen:):) Kan lägga in en bild när det är klart:) Hoppas att det blir fint iaf:D


Idag ska jag, pappa, Anna o Ida rida :) Juste jag har inte berättat att vi i pappas familj har börjat ta privatlektioner i ridning tsm :) Jätte kuul:D Idag ska vi longera (stavning)....

Asså jag får typ damp på spotify, det är typ reklam varannan låt -.- blir så trött på det asså 'o'... Men jag vill inte betala för att slippa den jobbiga reklamen....


Lite låttips för jag har tråkigt

Fly - Hailry Duff
Samson - Regina Spektor
Million Pieces - Tove Styrke
Billionaire - Travis McCoy
Wild World - Mr. Big
When You Say Nothing At All - Ronan Keating
Thing I'll Never Say - Avril Lavigne
How Does It Feel - Avril Lavigne
Nobody's Fool - Avril Lavigne
Tomorrow - Avril Lavigne
Take Me Away - Avril Lavigne
My World - Avril Lavigne
Butterfly, Fly Away - Miley Cyrus
Don't Matter - Akon
Love The Way You Lie - Rihanna, Eminem

Där var det några bra låtar :)

Hoppas du tkr om dom för det gör jag ♥

I fredags var jag på gården :) Det var as kul..... :) Ska dit nästa fredag oxå :) På onsdagen på höstlovet så är det typ en konsert i A-hallen i Nolhga med massa kända pop&rockband :) Kommer bli as kul... :D:D


Ha det bra  :) Koommeenntteerraa ♥♥

///PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0