Halloooo ♥

Hej hej!

Är hemma hos liseolott o dom nu :D

Kulkul ♥

Idag hade vi typ nån föreläsning om nätet och så. Han som hade den var jätte duktig på det :) ♥ Så det var kuul !



Har precis gjort matteläxan nu. :)


Anledningen till att jag är hemma hos liselott o co. är för att jag glömde mina nycklar hemma hos pappa i morse, för att jag var sen till bussen för jag skulle skriva ut bilder från datorn till att ha i bänken.... :)
Det är e bild som jag älskar av dom och det är när jag och joel sitter på stranden i melbystrand med rygggen mot kameran och havet i bakrunden.
Älskar den bilden (A) ♥


Jaja, gör kanske ett inlägg senare :)

Ha det gött tills dess ♥



///PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0