Gott ♥

Hallojjsan :)


Sitter och dricker te för vi hade inte nån mjölk så jag inte kunde göra varm obo'y så jag fick göra varmt te ;)
Anledningen till varför jag ville ha nåt varmt är för att jag har en bit och gå ifrån bussen och hem + att den biten är bara en enda stor och lång och brant backe. Det duggregnade ochh blåste motvind så jag typ frös som en jag vet inte vad..... =( Inte kuul :(

Men nu är jag hemma och kollar runt lite på bdb o facebook :D Kulkul♥

Imån ska vi åka till mamma !


Juste, imån så ska 5-6 (jag är 6:a) åka på typ nån föreläsning om nätmobbning och så, ska väl bli kul hoppas jag iaf.... ♥


Jag har tråkigt.... Fast jag vet precis vad jag BORDE göra fast inte orkar, jag borde dammsuga och damtorka i mitt rum.... BLÄÄÄÄÄÄÄ !! DET ÄR INTE KUL !!


Men jaja, bäst att jag kommer igång♥

///PUSS

Fin bild asså xP     Jag har iaf förändrats lite sen förra bildenFin bild på mig xP
Jag har iaf förändrats lite på den här bilden från den förra :)
Ska försöka att lägga upp lite mer  bilder på mig och mina kompisar så ni får se hur dom ser ut. Jag kan göra varsitt inlägg om dom :)

Kommentarer
Postat av: jonna

pussunge!

jonna♥varmt te när man blir isbit ute!:s



jag vill ha inlägg om mig:PP

älskardigmeddinFINAblogg!



har du kollat min nya blogg?:D

www.jonnadahl.bloggsida.se ?

gör det isf:D



kRaM!♥

2010-11-19 @ 22:40:48
URL: http://jonnadahl.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0