OJJ!

Jag har visst glömt (glömt att jag har en blogg:P:P) att blogga lite, hehe. Men det är så mycket med skolan å så;) Men nu ska jag försöka att komma ihåg att blogga lite mera:) Imån ska jag, Ida, Emmy å Hedda gå på stan! Å då ska jag köpa en "sveamössa":D Jag ska köpa en svart med vit text:):) Aswå, jag är typ trött hela tiden... det är liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite jobbigt när man ska gå lååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååånga dagar i skolan!!!!!!!!



Svea mössan:)
puss hej<3

//Emilia<333       

Kommentarer
Postat av: Anonym

mössan blev skit nice! fast du köpte ju en rosa! de fans ju ingen svart!:( jag skulle köpt de om de fanns en svart! men dom skulle ju komma ut i höst!!!:( de va sämst! för jag passar nt så jätte bra i rosa... hur gick de för dej me vaccinet/sprutan?

kram!<3

2010-01-26 @ 19:15:53
Postat av: Jonna

Härmis!! Du skaffa samma tema som jag!!(sur*) =D

2010-01-27 @ 14:30:05
Postat av: Emilia

jaja! när skaffa du det?? jonna??

2010-01-27 @ 14:46:52
URL: http://emiliaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0