Let´s Dance

Hallo:) Ikväll kl. 20.00 är det premiären av let´s dance:) Ska ni kolla?? Det ska jag=) Vad har ni gjort idag då?? Jag började dagen med en ganska tidig(!!) frukost, och sen åt jag lite lunch å sen vvandrade jag ner till min mormor å morfar, där min lillasyter Ida som varit på fritids och mina två kusiner Elina och Rasmus som mormor också hade hämtat från fritids;) Det var bara jag som hade vart ledig hela dagen, haha! På måndag börjar skolan igen för mej, SUCK!!!!! Aswå jag vill att det alltid ska vara looooooooooooooooooooooov!! Men så är det ju inte:(:( Men jaja, så är livet och det får man acceptera:/ Hoppas ni haft en braa dag:):)




Puuuuuusssssssssss<3<3
//Emilia<33

Kommentarer
Postat av: Heddis

Jaa min dag har väll varit bra förutom att jag e sjuk nu!!:( sj? jag kollade inte på let`s dance venne när de går elr varje fredag så glömmer jag av de!:( iaf ja kanske kollar på de i mån!! sov gott!<33

2010-01-14 @ 20:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0