Tjobreee:)

HEJ HEJ=)

Egentligen så har jag vart hemma från öland gansa länge nu! Men har inte haft tid och ork till att göra det;DD

Men nu så har jag gjort det!:) Vet ni va vet ni va?!?!?! det är bara 20 dar kvar tills jag fyller år!!!!!=DDDDDDDDD




Men jag har fixat mina naglar:)

Såhär gör du:):



Först väljer du ett enfärgat nagellack och ett glittrigt.
Sen målar du först det enfärgade först och sen när det har torkat så målar du det glittriga på nageltippen! Det blir väldigt fint faktiskt:D

Testa det du oxå:DD Resultatet:D


Kram
//Emiliaaa♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :d rösta på min klack ;)

2010-08-06 @ 21:58:37
URL: http://blertaademi.blogg.se/
Postat av: Emilia

Tack:)

2010-08-06 @ 23:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0