Morron:)

Haj Haj=DDD


Har designat ganska mkt skor på Nelly nu:))) Gå gärna in och rösta på dom oxå:DD Länken är på inläggen innan:D


Hoppas att du tycker om mina dojjor (Fast några är typ lite oseriösa som jag och hedda gjorde på skojj:DDD)


Men idag så ska jag in till stan med Issa! :D

Dom har typ ändrat betalgrejjen med bussen och det. Nu måste man betala via sms fr man kan inte betala kontant på bussen:(((( Det är lite dåligt.....:(( Men det är ändå bra att man kan åka buss:))



Men nu ska jag nog äta frukost så att jag kan göra mig i ordning och gå till bussen:D:D

Btw. I fredags så sa min granne att hon hade massa pärlor som jag fick! Det var jätte fina pärlor!!!!!! :DDDD Jag gjorde en fotlänk (har velat ha det jätte länge:D)!

Jag fyller år om 17 dagar:DDDD WIIIIIIII=D=D=D

Vad var det jag tänkte på............ Just det! Jag har börjat designa min blogg, det är inte så stor förändring än, men det kommer mera:D

Ha det bäst:D


///PUSS!

Kommentarer
Postat av: Hawa Gaorie / JS

hej , skulle vilja fråga lite saker :)

1 : har du kille ? om du har , vad heter han o hur gammal e han , och hur blev ni tsm ? :)

2 : vrf fixar du inte din blogg ? :) den kommer bli mycket snyggare :)

3 : kolla gärna min blogg o följ den gärna :) <3

2010-08-09 @ 20:13:03
URL: http://blatteh.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hej!

1. Nej

2. Jag orkar inte göra det, men jag vill

3. k

2010-08-10 @ 10:48:00
URL: http://emiliaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0