Hos mommo o mofa:))))

Hej Bajs:DDD Just nu är jag hos min mormor o morfar! Vi ska ät pizza idag:DD Jag ska nog ta en kebab tallrik med extra pepperoni:DD Hihi, eller så ska vi äta Macidonken:DD Det blev mackidonken:))))))) 



Det blir nog göttt:DDDD Då ska jag ta cheesbörgare med pommes:D Haha!!! Sitter och skriver vad vi ska äta! Hehe!!!!:DDDDD



Hoppas ni mår bra:) Men nu så ska jag kolla på vänner, toodeloo:DDDDD




PS. Var på stan med Hedda, Essa, Jonna och Issa idag! Skulle byta min ring som jag köpte igår..... Den gick sönder bara några timmar senare! Men när jag tog på mig ringen i butiken så gick den oxå sönder (Jag fick en ny likadan). Så jag fick ett presentkort där istället!!:DDDDDDD


Men jag hinner inte kolla på vänner för att jag ska in till stan och köpa mat nuuu:DD



///PUSS

Kommentarer
Postat av: Selma

Hejsan! jag har röstat 5 stjärnor på din sko! =) rösta gärna på min med =)

http://nelly.com/designyourshoe/?obj=AGmvIA7cuTt0elUBVJwxcXQS0RFIM4OK027G21gjHQgl2znK7X9Z#shoeGallery

2010-08-13 @ 13:20:13
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0